menuordersearch
zarshoes.ir

سوالات متداول ,

(2)
(0)
سوالات متداول

چرا باید برای خرید اینترنتی به فروشگاه اینترنتی کفش کتونی زردشت(زرشوز) اعتماد کنیم ؟

فروشگاه اینترنتی کفش کتونی زردشت(زرشوز) پس از گذرندان مراحل مختلف موفق به اخذ مجوز فعالیت از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنیم ؟

شما برای ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی کفش کتونی زردشت(زرشوز) پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید، جهت ثبت سفارش می‌بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید، خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید، تا از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

در هنگام ثبت سفارش حتما از رنگ، مدل، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید و از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید، آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کنید .پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می‌کنید و فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می‌گردد، همچنین از طریق پروفایل خود، قسمت "سفارشات من" می‌توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

چگونه می‌توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شویم؟

با کلیک کردن بر روی " راهنمای سایز" می‌توانید سایز مناسب خود را انتخاب نمایید.

چگونه میتوانم سفارش خود را تغییر و یا کنسل کنیم ؟

اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش 07153833767تماس بگیرید،‌ آنها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

چگونه می‌توانم سفارشات خود را پیگیری و از وضعیت‌ آنها مطلع شویم ؟

فروشگاه فروشگاه اینترنتی کفش کتونی زردشت(زرشوز)با ارسال پیامک و ایمیل مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.

همچنین می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت " سفارشات من" از وضعیت‌ آنها مطلع گردید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی کفش کتونی زردشت(زرشوز)خرید و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، شما می‌توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله " مشخصات ارسال" می‌رسید با انتخاب " افزودن آدرس جدید"، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید.

آیا می‌توانم در روز های تعطیل نیز سفارشات خود را ثبت کنیم ؟

شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی کفش کتونی زردشت(زرشوز) تماس بگیریم ؟

خیر، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت.

آیا می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم ؟

بله امکان پذیر است.

چگونه می‌توانم مبلغ سفارش خود را پرداخت کنیم؟

همه مشتریان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند.

پس از اینکه سفارشم را ثبت کردیم چه زمانی طول می‌کشد تا به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است، اما معمولا سفارش در بازه زمانی بین 2 تا 3 روز به دست مشتری میرسد.

هزینه ارسال سفارش چقدر است ؟

ارسال کلیه محصولات رایگان صورت می‌پذیرد.

سفارش ها چه زمانی به پست و یا تیپاکس تحویل داده می‌شوند ؟

همه سفارش های مشتریان تا قبل از ساعت7 صبح، پس از طی مراحل پردازش، در همان روز تحویل واحدهای پستی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت تیپاکس میگردد و سفارشات ثبت شده بعد از ساعت7 صبح در روز بعد ارسال می‌گردند.

آیا می‌توانم سفارشی که پست و یا تیپاکس شده است را رهگیری کنیم؟

بله، با دریافت کد رهگیری و مراجعه به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت تیپاکس به نشانی زیر میتوانید موقعیت لحظه ای بسته خود را رهگیری کنید.

شرایط ارسال رایگان چیست؟

ارسال رایگان برای هر سفارش تنها یک بار انجام می‌گردد. چنانچه سفارشی نیاز به تعویض و یا مرجوعی داشته باشد هزینه ارسال برعهده مشتری خواهد بود.

اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. شما برای این کار می‌توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

اگر کالایی که خریده ام ایراد، داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟

چنانچه در سفارش خود مشکلی مشاهده کردید با کارشناسان خدمات پس از فروش در تماس باشید.

با ما در ارتباط باشید ...
سلام! برای اینکه بتونیم یه راهنمایی با کیفیت داشته باشیم روی نحوه پشتیبانی ما کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه به شما پاسخ می‌دهیم
هادی زردشت
پشتیبانی ایتا
چطور میتونم کمکتون کنم؟