فروشگاه اینترنتی کفش کتونی زردشت(زرشوز) برای تمامی کالاهای خود ضمانت بازگشت 30 روزه(در صورت نپوشیدن) در نظر گرفته است.
اگر درخواست تعویض و یا مرجوع کالا را دارید، ابتدا با شماره 07153833767بخش خدمات پس از فروش زرشور تماس بگیرید، و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید.
توجه داشته باشید که برچسب زدن، نوشتن توضیحات و یا مخدوش کردن جعبه ی اصلی کالا ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
فاکتور خرید محصول را به همراه کالای مرجوعی در جعبه ی پست قرار داده و ارسال نمایید، و هرگونه آسیب و یا تغییر شکل احتمالی در کالا، مسئولیتی را متوجه زرشوز نمیکند و ضمانت کالا از بین خواهد رفت.
روند رسیدگی به درخواست کاربر پس از دریافت کالا توسط زرشوز در صورتی که از طرف کاربر ایراد اعلام شده باشد و یا کاربر صرفا درخواست تعویض و یا عودت محصول را داشته باشد، پس از تایید محصول، این امر میسر است.
ایرادت وارد شده از طرف مشتری:
زرشوز برای اطمینان خاطر شما از مناسب بودن سایز، راهنمایی انتخاب سایز برای هر محصول آماده کرده است که میتوانید با توجه به آن، با خیال راحت سایز مناسب خود را سفارش دهید اما در صورتی که سایز محصولی که دریافت کرده اید مناسب شما نیست، لطفا مراتب را در سریعترین زمان ممکن با شماره07153833767 به واحد پشتیبانی زرشوز اطلاع دهید تا هماهنگی های لازم برای ارسال سایز مطلوب شما صورت گیرد.
توجه داشته باشید که عدم استفاده از کالا، کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته ی سفارش، جدا نشدن تگ محصول، نداشتن بوی عطر یا بدن و سالم ماندن آن شروط اساسی برای تعویض کالاست، پس از بررسی صحت این موارد، زرشوز در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ارسال محصول مناسب شما، اقدام مینمایند.
زرشوز سفارش کاربران محترم را ”فقط یکبار" به صورت رایگان تعویض مینماید، بدیهی است در صورت درخواست تعویض مجدد و مرجوع نمودن کالا، هزینه های تعویض و بازگشت کالا به عهده کاربران محترم است که به ایشان علام خواهد شد.
- وجود ایراد در کالای خریداری شده
کاربران محترم در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای خریداری شده باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت با شماره 07153833767 به واحد پشتیبانی اطلاع دهند.
لازم به ذکر است جهت تعویض کالا،کامل بودن بسته خریداری شده، جدا نشدن تگ محصول و رسید خرید ضروری است.
برای بازگرداندن کالا از پست سفارشی استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست سفارشی به عهده کاربر است و فروشگاه تعهدی در قبال این هزینه ها ندارد. ولی هزینه پست سفارشی با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه های شرکت پست و طبق قوانین، پس از تایید به حساب مشتری واریز میشود.
- مغایرت سفارش دریافتی با سفارش ثبت شده
همکاران ما در قسمت تولید محتوا، تلاش میکنند تا اطلاعات و تصاویر موجود در سایت از نظر اصالت، رنگ، جنس و ... دقیقا مشابه محصول اصلی باشد. به همین دلیل اگر محصولی که دریافت میکنید با اطلاعات مندرج در سایت یکسان نبود، شما میتوانید از حق استرداد کالا استفاده نمایید.
لازم به ذکر است که در چنین شرایطی باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از زمان سفارش، با شماره
07153833767 تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید، توجه داشته باشید که جهت عودت، کالا باید در شرایط اولیه باشد.
در صورتی که قبل از ارسال کالا از خرید خود منصرف شدید، لطفا با شماره 07153833767 تماس گرفته تا همکاران ما نسبت به لغو سفارش شما اقدامات لازم را انجام دهند.
- آسیب های ناشی از حمل و نقل
لطفا در هنگام دریافت سفارش، ابتدا سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت هرگونه آسیب از دریافت آن خودداری فرمایید و در اسرع وقت مراتب را با ما در میان بگذارید.
نکته مهم: در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.