menuordersearch
zarshoes.ir

شرایط و ضوابط استفاده ,

(1)
(0)
شرایط و ضوابط استفاده

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت زرشوز هنگام استفاده از پروفایل شخصی وخدمات ارائه شده توسط وب سایت زرشوز به معنای پذیرفتن شرایط و ضوابط وبسایت زرشوز است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و ضوابط زرشوز از سوی کاربران است.


  • قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های زرشوز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های زرشوز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود.


  • ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات زرشوز استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید انجام می‌دهید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که زرشوز به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه، امکان دارد زرشوز برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه زرشوز را در پروفایل خود لغو کنند.


  • سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

زرشوز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت زرشوز استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

زرشوز متعهد می‏‌شود از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت زرشوز، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.


  • ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

زرشوز به کاربران خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت زرشوز به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. زرشوز همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آل اسپرت به پایان برسد، حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای زرشوز محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

کاربران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.


  • خسارت در هنگام حمل و نقل

زرشوز همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.